dansi

hemkommen från Linköping igen. shit helt galet att jag varit där fem gånger de senaste 14 dagarna.  dans och tatuering har det blivit. Så jäkla kul att ha börjat dansa igen. Baletten är galet kul, men satan vad jag är otränad verkligen helt otroligt. Igår när vi gjorde grand batmaer och developeer så var jag helt skakig i benen efteråt. Men det behövs verkligen. Ska börja med en massa ansökningar till skolor nu igen. Känns jobbigt och kul på samma gång. Hoppas jag kan ta den där två veckors kursen på balettakademin innan audition så har jag kanske lite bättre chans. Hade verkligen behövt att dansa mer i vår känner jag men nu är det som det är så kommer jag inte in någonstans så blir jag inte förvånad.
Ska försöka komma igång med träningen med igen, har varit otroligt lat de senaste två veckorna. Har varit rätt mkt annat med, karlstad förra helgen och så linköpingsvisiterna plus jobb på det. men nu har jag några dagar ledig så det blir att ta tag i träning och ansökningar. Ska hinna med att läsa ut harry P med. Känns som jag dragit ut på den rätt länge, har en hög med böcker som ska läsas ut i vår. Men jag är på slutkapitlen nu, spännande kan jag lova, men jag antar att de flesta redan läst den jag är ju efter med den med som allt annat.
nähopp nu ska jag kolla på grey´s anatomy jag älskar att viasat har fått femman :D
soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0