tisdag

Fick en ovanligt soft dag, skulle ha varit ute på Lidingö i eftermiddag men så fick jag ledigt för att familjen skulle iväg.
Passade alldeles perfekt för det blev lite stressigt och hinna med all tvätt som jag hade innan klockan ett.
Men nu är jag strax klar med tvätten, puh! Hann med en fika med Oline här nedanför alldeles nyss. Härligt när hon jobbar ett kvarter ifrån var jag bor.
Nu sitter jag och slappar och väntar på tvätten medan jag kollar på musikhjälpen på tv. Fattar inte hur de klarar sig utan mat på sex dygn. Det är tre radioprogramledare från p3 som är instängda i en glasbur på gustav adolfs torg i malmö i sex dygn utan mat samtidigt som de samlar in pengar till världens flyktingar. Massa najs gäster och grejer så det är irktigt intressant. Tingsek har varit förbi och snart kommer min älskling Timbuktu!

Igår var jag ute på Lidingö hela dagen och jobbade. Började vid åtta hos ena familjen och tog hand om barnen där som åkt på vattkoppor. Vi hade det riktigt mysigt, lekte lite ute, kollade på pelle svanslös och läste sagor. på eftermiddagen åkte jag tll min andra familj och tog hand om lilla Axel. Så himla söt när han skulle sjunga "twinkle twinkle little star" för mig jag sjöng som jag trodde det var "how I wonder where you are" men axel: "neeje inte where you are vart you are är det" haha så himla söt.

snart är det jul, yeeej :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

Kan du gå in på min blogg nu och se om du kan skriva kommentarer, för jag har ändrat en sak som kanske gör att det går nu. Har lagt ut några bilder från farmors kalas också. Kolla godingarna!!



Kram mamsen!

2008-12-17 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0