tisdag

Dan före dopparedan!
helt galet vad decemeber gått fort, det var ju nyss första advent?
och min feber gick över helt mystiskt på en natt, hur sjukt är inte det? Så nu har jag jobbat två dagar på postis. Knasigt vad allt kom tillbaka fort, kändes som om jag inte varit borta en dag. Men jag kan säga att jag är ganska trött på julkort nu, efter bara två dar. Fattar inte hur jag orkade hela decemeber förra året!
snart blir det lite julmiddag och mys med familjen, elina håller på och pynta för fullt, hon är galen i julen hon!
Så en liten bild på julgodistillverkning för fjorton år sen. antagligen lika förväntansfulla och julkära som nu!

                  

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej men va sööta. Var har du hittat detta underbara kort?



Mamsen!

2008-12-29 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0