söndag

Nu har jag varit superdålig med uppdateringar denna helgen men älskling har varit här och då tänker iaf inte jag slösa tid vid datorn när vi ses så sällan. Jag tror inte ens jag har haft datorn påslagen sen i torsdags kväll, det är rätt olikt mig. Eller jo förresten igår när vi tittade på två filmer jag laddat hem.

Men i fredags jobbade jag hela dagen, sjukt tungt. Började klockan åtta på hemfrid (var tvungen att ta igen tre timmar jag missade i onsdags när axel var sjuk och jag fick ledigt). Hjälpte Oline lite med att ställa iordning stolar och duka till julbordet de skulle ha senare på dagen (som jag inte kunde vara med på därför jag jobbade:/) Sen snabbt hem, äta och dra till kappahl vid tolv för att där jobba sju timmar! Snacka om att jag var ganska död när jag kom hem och Nicke kom.
Men det blev iaf myskväll med Idolfinal och alla duktiga dansare från ackis som var med och dansade :) Synd bara att tönt Kevin vann, men det var ju ganska väntat! Sjukt bara att Alice ägde ju vinnarlåten över Kevin stort! Men som sagt ibland är det kanske bra när den man hejar på inte vinner eftersom det alltid lyckas vara tvåan som ändå klarar sig bättre än ettan ;)

Lördag var det upp och jobba igen. Började iofs inte förrän elva, så lite sovmorgon blev det! Slutade vid fem så kom Nicke in till stan och vi handlade lite klappar den sista timmen innan affärerna stängde. Åkte ut till Lidingö en sväng och kollade på lägenheten. Kändes som om det var nödvändigt innan jag tackade ja till den eftersom Nicke troligtvis kommer flytta in hos mig i den lägenhet inom en snar framtid :) Kvällen blev sen lugn hemma hos mig med lite film och glöggdrickande.

Idag har varit total mysdag, jag har varit ledig, yeeej :) hehe. Så sovmorgon först och sen gick Nicke och jag bort till götgatan här på söder och mötte upp Oline och Peder för att shoppa lite julklappar. Gick bortåt stan och genom gamla stan för en fika. Himla mysigt ställe vi hittade. Fortsatte shoppandet uppför drottninggatan innan Nicke och jag lämnade Olli och Pedro för att åka ut till djurgården och gröna lund på julmarknad. Tyvärr var den inget att hurra för, de hade typ inga julstånd eller mys bara vissa karuseller öppna och alla tävlingsstånd. buhu bara ett sätt och tjäna pengar. Skulle ha lytt mammas råd som tyvärr kom efter djugårdsbesöket och åkt till skansens julmarknad istället.

Men iaf suuupermysig helg med honey. Tur att det bara är fyra dagar till jag åker hem och får se honom igen, och mami, papi och syrran :) yeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0