igen

nu har jag glömt bort min blogg igen! sorry alla ni som läser men jag är hopplös på att komma ihåg att skriva i bloggen.
orkar inte skriva om allt som hänt en sist, har iofs vart mest jobb.
men nu i helgen var vi iväg till sälen. det var supermysigt
åkte i onsdagseftermiddag för att hälsa på nickes moster som har stuga där uppe. de hade vart hela veckan, tillsammans med micke, malin och jacob (nickes kusin malin, hennes kille och deras barn).
blev en massa skidåkning och vindrickande i fyra dagar. huuuur härligt som helst. blev helt förvånad av mig själv med hur mkt jag vågade åka, är ju heelt galet höjdrädd och har inte ens vågat åka i kisa backen förut.
ett litet minus för vädret som var ganska kasst hela helgen, annars var det en perfekt helg.
trist att vara tillbaka i vardagen igen med jobb och slit.
ska förhoppningsvis hinna träffa maria och gänget i helgen när hon är hemma. hanna och Lollo har kommit från några månaders resande i thailand med så man kommer ju känna sig en aningens blek. (dumma sol som vägrade komma fram i sälen), men det ska bli mys.
nu ska jag hoppa in och ha lite dans när kajsa är i scotland.
soo long!


image97  image98  image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0