Plain white

Japp så var det torsdag igen, guuuuud vad underbart! Fredag imorrn :)
Är helt otroligt att jag inte har nånting verkligen inte nånting planerat i helgen. Brukar alltid vara något, alltså inte värsta grejjen men en kräftskiva där en spelning där. Men ingenting, varken på fredag kväll, lördag dag och kväll eller söndag. Måste faktiskt erkänna att det känns ganska skönt faktiskt. Kan ägna mig åt en massa filmtittande, bokläsande och sånt där kul, soooova länge både lördag och söndag med heelt suukt bra.

Nästa vecka är så himla skönt för då är jag ledig både onsdag och torsdag. Göött!  För då blir det nämligen Kalmar!! yeaaaah! Har inte varit där sen min studentdag den 12 juni. Helt sjukt! Men nu äntligen, äntligen ska jag åka och hälsa på mina älsklingar. Shoppa, fika, prata prata prata och såklart gå ut på onsdags kvällen. Måste faktiskt erkänna att jag saknat KM lite :) Längtar verkligen dit.

Igår blev det lite tv-spels kväll med brudarna på jobbet. Riktigt trevligt. Är så skönt att både Nathalie och Karin jobbar kvar i höst och Madde då förstårs så man har några i sin ålder att hänga med. Men vi bestämde faktiskt att vi ska försöka dra med grabbarna på nån fest framöver, med lite singstar och grejjer. Det kommer bli fett kuul :)
Det känns faktiskt bra med posten att det är så härliga jobbarkompisar, även att vi bara är ungefär sju stycken som är under trettio så funkar vi bra med de äldre också, känns verkligen som ett gäng fastän Karin, jag och Nathali bara jobbat i sommar. Fick schemat för resten av september idag med. Ska vara ledig två dagar nästa vecka sen en hel vecka och sen jobba två dagar veckan efter det. Så himla bra att jag får så mycket. Kommer nog klara mig på bara posten hela hösten och det är skönt för jag verkligen Hatar att söka jobb. Det är min fasa, alla är så tjuriga när man frågar runt på ställen och arbetsförmedlingen är ju att glömma.

Ikväll ska jag faktiskt åka och träna för första gången på ca två månader. haha undra hur det kommer gå?!?
Nä men pappa har försökt dra med mig i några veckor nu och idag har faktiskt bestämt för att börja igen. Visst har jag fått motion och styrka på jobbet av allt trappspringande och stressande men ändå, behöver nog lite mer om jag ska hålla mig i form. Pappsen får ju låna polisens träningslokal gratis eftersom han är vaktmästare där, så då är det väl bäst att passa på när man får träna gratis?
Snart helg, sup och svälj!
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0