Galang

Äntligen hade jag mina första lediga vardagar sen i juni.
Passade självklart på att dra ner till Kalmar och hälsa på älsklingarna.
Blev en feeting lång fika på kruzenska följt av egengjord pastasallad i Pataholm med Klara och Oline
På kvällen blev det förstårs utgång på KM och fula fisken. Blev överlyckliga när vi hörde att de skulle spela house där hela natten, såklart drog vi dit!
På torsdagen fick Oline och jag en introduktion på sushi av självaste sushi proffset Klara. Var faktiskt helt okej, trodde jag skulle avsky det och inte kunna genomföra måltiden men så vra icke fallet.
Eftermiddagen avslutades med en fika med nyinflyttade Kalmarbon Maria, blev lite uppdaterad på högskole snacket.
Sen bar det av hemmåt igen.
suck och snuft.
Men snart igen och det bästaste är ju förstås Olines och min Stockholmsvittring för snart kommer vi, det kan jag garantera!



image63   image64  image66
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0