Friday

                                                              It's TGI suparfreeeedag igen magaad :)



Har lite tid över innan jag ska in i duschen så här kommer lite tidsfördriv.


Gymkort? Behövs inte, tränar gratis med pappa i polisens träningslokal :)
Några kärleksproblem? problem?
En homosexuell kompis? nope
Någon favoritlåt? Just nu "Coming down cold" ledmotivet till Upp till kamp
Fulaste på killar/tjejer? för små kläder magtröjjor och shit
Duschat idag? nope ska snart (paarteey ikväll)
Någon kompis som snarkar? hm det är nog många
Någon vän som spelar i ett band? japp några styckna
Några mvgn? pluggar ju inte nu, men jag hade väl ett antal när jag gick ut
Någon som förstår dig? såklart

Någon tuff som kan försvara dig? haha
Något beroende? sugar honey, sugar
Fikat idag? jepps blev fredagsfika på jobbet
Något favoritmärke? converse,
Nagellack? rött
Någon vän som bor i ett annat land? Idag drar väl Sara snuttis till Norway

Vem...

Avskyr du? ingen
Längtar du mest efter? ledighet
Stör du dig mest på? att jag är så trött hela tiden
Gosar du med? snutte
Lagar mat? hahahahhahaha jag laga mat? hahah


Vilken...

tidning läser du? veckorevyn
buss åker du oftast? ingen nu när jag inte bor i kalmar
frisyr har du? snart en ny!
dag fyller du år? 11 januari  ( 3 och en halv månad till tjugo :D) 
årstid föredrar du? Sommar!
stad är du uppvuxen i? Vimmerby tyvärr..

Vad...

gör du nu? Degar tills jag ska in i duschen
gör dig till en bra människa? Hmm?
gör dig till en dålig människa? Mitt pissiga humör

vill du arbeta med när du blir stor? Dansare såklart
har du på dig just nu? Har inte kommit ur posten kläderna än
har du för smink idag? puder, concealer, mascara och rouge
äger du för skor? Ehhh, äger Johanna skor? var det ironi?
läser du för bok? Ohh världens bästa, tredje boken i Stieg Larssons Milenium serie
ska du göra nu? Duscha

Mera tidsfördriv:
smeknamn: Jojja, Jonna, BD
höger- eller vänsterhänt: höger
humör just nu: trött tyvärr
favoritgodis: CHOKLAD
är det nåt du absolut inte äter: ganska mycket faktiskt
musik just nu: Timbuktu, M.I.A, Ebbot, Those dancing days, Plain white
vad åt du senast: fika på jobbet
vad sa du senast: Elina du ska ringa mamma!

Favoritkläder: klänning
om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 60's ssssssåååklaart!
sommarplaner: Eh var dte inte nyss sommar?
fisk eller badkruka: Fisk
saft eller alkohol: Saft yees sir
hur många kuddar sover du med: fem
favoritväder: värme
spelar du nåt instrument: Gitarr, piano, trummor, bas, tamburin you name it!

morgon- eller nattmänniska: natt

sparare eller slösare: spara
vem är viktigast för dig: familjen
det bästa du vet: dansa och musik
bästa film: många
tror på liv på andra planeter: nope
älskar du henne/honom fortfarande: love?
tror du på mirakel: nja
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jadå

ser du på kärleken som ett misstag: nämen nää
hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre
glasögon, linser eller inget: lnser just nu men snart tänkte jag införskaffa mig ett par coola sjuttiotals bågar
teknisk eller oteknisk: ehh tekninsk? näää
är du kittlig: ja
snarkar du: mm tyvärr
stjärntecken: stenbock
rädd för insekter: jaaaa
äckligaste insekten: maskar
det här är jag bra på: dansa och skratta
musikstil: Här är vi allätare allt från hiphop till reggae och rock!
favorit filmgenre: drama
bästa bok: ohh kan inte välja sånt där
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: att vara osynlig när man vill

favoritord: "Ah jag vet det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0