I'm glad I'm not a proud american.

Oj oj oj. Ser visst att jag inte uppdaterat min blogg på länge.
Men nu har det varit lite fullt upp igen. Förförra veckan var man på besök i Linköping och hälsade på Becci.
Blev besök på stan och såklart ferre på kvällen. Sprang in i Henrik Schyffert och Fredrik Lindström på Platå senare på natten, helt sjukt galet. Garvade rätt mycket resten av den kvällen kan man väl säga.
Förra veckan var dte bara jobb jobb jobb. Sex dagar i rad för att vara exakt. I lördags var det också dags för ugglejakten, en galen fyllenatt ute i Solhult. Man super sig full, delar upp sig i lag och går en sorts tipspromenad i skogen mitt i natten. Skiitkul. Gick och la mig mid halv fyra på natten och då hade man varit uppe sen sex på morgonen.  Inte konstigt att vi hamnade i soffan resten av söndagen med film maraton.
Nu är det lite ledig några dagar. känns skönt. ska ta tag i lite album making. upptäckte för ett tag sen att jag inte uppdaterat mina album sen sommaren 05 så jag har lite att ta igen. 


     image79       image78

                                                       image80

Kommentarer
Postat av: Little darling

godnatt sov så gott :]

2007-10-23 @ 21:32:31
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0