höstdepp.

Jag är tråk. Jag är sämst på att skriva här.
Nu är det mesta grått. Höst, jag är redan trött på den.
Ibland kommer dem ljusa stunderna dock.
Helgen på Gotland var bäst. I love you I love you I love you.
and I miss you I miss you I miss you.
Synd bara att vi provade två ställen innan vi hittade vårt place och slängde ut tre hundra spänn på inträde.
Ungen på restaurangen var min och Malins höjdpunkt på söndagen.
"Pappa du fick mela is än fölla gången" Jag höll på och smälla av, so damn cute och den lilla Mötley crue tröjan awhhh söt!
Snart kanske Sthlm igen because I miss my Majaaaa too much.
Och party party hos Henke i helgen med. greeeat!
Okej, hösten kanske inte suger så mkt ändå när jag tänker efter, det är de små sakerna som gör det!
  image81  image82            image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0