Benke

En riktig dansvecka det här kan man väl kalla det.
Var på audition till Lunnevads dansfolkhögskola i Linköping i tisdags. Var riktigt riktigt nervis innan, heeelt sjuukt.
Varken Maja eller jag kunde sova på natten så tyvärr var man ju inte så klar i huvudet efter ca två timmars sömn.
Men det var bara att ta tag i sig själv och försöka få in alla koeografier som man fick under dagen. Vi fick genomföra fyra fyrtiominuters pass i balett, modernt, jazz och street. Gick väl sådär tyvärr, koreografierna gick i hundraåttio och 120 sökande på 18 platser ser väl inte alltför ljust ut. Det man får hoppas på nu är väl en reservplats och hålla tummarna för att så många som möjligt av de ordinarie kommer hoppa av ;)

Annars har vi jobbat på med slutproduktionen. Kommit en ganska bra bit nu iaf. Bara två halva koegrafier kvar. Det som känns mest stressigt är väl filmen som ska klippas på två veckor, samt musiken som fortfarande inte är klar fixad. Gaaaah :/  Men det löser sig nog. Ska bara repa repa alla koeografier som vi fått in, kanske göra klart mitt solo ngn gång och så repa övergångar. Det ska nog gå.

Imorrn händer nog det klart roligaste sen Turkland, aawhhhh Benke kommer hiiit och ska ha kurs med oss!!
Gaah jag kommer dö när jag ser honom, han är ju inte liiiiiiiite snygg :) Sheeejt
Två workshops ska vi få en i street och en i jazz. Det ska bli heeelt galet kul. Benke är lungt den bästa manliga dansaren i sverige kuuuuuuul.
Soo loong :)

        image17         image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0