They say hold on after rain comes sun

Oj oj oj vilken sjuuhelvetes vecka det har varit.
Måndagen börjar med att man kommer tillbaka till skolan och de har hittat Fredrik drunkad ute vid stensö. Hur kan detta hända? En helt vanlig sjuttonårig kille? Vad man har hört är att han på ngt sätt råkat trilla i vattnet på en fest och inte kommit upp. fy fan säger jag bara. Vi fick verkligen en tankeställare hela klassen, hade bara diskussion på arbetsmiljö och säkerhets lektionen om att man ska ta hand om varandra bättre. Kändes verkligen hemskt, och stackars Stina som kände Fredrik väl. Urscha kunde inte sova ordetligt på kvällen.
Såklart kunde det inte vara nog med det, nä då ska Ronjas pappa gå bort på onsdagen. Det var absolut fruktansvärt. Jag, Sara och Nathalie följde med henne hem och var med henne hela kvällen. Vilken dag, vi grät, skrattade, grät, pratade, grät om vartannat. På kvällen var jag helt slut, inga tårar fanns kvar. Oline som kom senare, jag och Ronja stapplade i säng helt färdiga senare på kvällen.
Det är verkligen som de säger, en olycka kommer sällan ensam.

Det var lite bra iaf att vi hann beställa resan till Turkiet nu äntligen, och Nathalie fick vi med oss också. Sheeejt det ska bli såå fruktansvärt kul. Malin jag Becci och Nathaie en vecka i Alanya. Åker på lördag, självaste påskafton. Inga påskägg för mig i år då :/ haha men Turkiet resan väger nog upp det skulle jag tro :)

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0