Lördag

Ja som vanligt är jag superseg på att skriva i bloggen. Känns som jag aldrig har tid för sånt här fastän jag vill.
Lördag igen iaf, sååå skönt med helg. Inte för att vi har mkt i skolan men ändå, man behöver sin pauser.
Veckan har för övrigt varit lugn. Tog en välbehövlig fika med Oline i onsdags. Kändes som det var evighter sen vi hade fika, rök och prata-om-allt dag. Måste ta tag i det här nu och göra sånt här oftare. Det är bara ca tre och en halv månad kvar nu tills vi skiljs åt. :/ gaah ångest!
Den här veckan har vi faktiskt varit duktiga på just detta för igår samlade vi ihop delar av klassen på fest hemma hos Malin.
Blev en fruktansvärt bra kväll till slut när ungefär en tredjedel av klassen dök upp plus stackars Jesper som fick sitta med och lyssna på våra girlietalks om första mensen och allt var det nu var.
Efter den unerbara förfesten med älsklingarna drog vi in till stan och först ett besök på KM. Där var det en aning roligt folk, becci och jag hade värsta sköna diskussionen med Robert och Johan.
Sen gick Malin, jag , becca, Jacko och Bella till Ernesto. Där var det mest svettigt, rökigt och varmt så strax innan två när jag höll på att somna ståendes gick jag hem.
Var superhungrig och full och väldigt konstig som jag var ställde jag mig och stekte korv klockan halv tre på natten. Ibland undrar man hur det står till hos mig.
Vaknade med gaaaaalet jobbig bakfylla imorse :/ fyy fään inte vart min bästa dag direkt.
Päpi fyllde år idag med så vi har varit ute i storebro och ätit middag. Så ikväll har älsklingsungarna varit här så jag och Elina har fått agerat barnvakt. Nu har de små sötona somnat. Äntligen, pust!
Nu tänkte jag dra ett One tree hill avsnitt ( gaaah I love! ) innan jag somnar, är sååå trött efter nattens bravader. 


 image6   image7   image8

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna
Mysigt att kika in på din blogg
be the blog generation! :P

kram fr Hanna

2007-03-27 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0