Studentvecka

Ja då har det gått ett litet tag sen man skrev här sist. Har haft sjuukt mycket att stå o i nu de senaste två veckorna.
Först var dte balen som var såå underbart roligt. Allt var verkligen perfekt. Bra väder, fina vänner, god mat, dryck och härlig dans på kvällen. Hade nog aldrig trott att det kunde bli såå bra :)

image33       image34            image35


Festat har vi gjort en MASSA nu de senaste veckorna. Såklart man ska passa på när vi går ut om några dagar. Urrsch vill inte tänka på det! Vill verkligen ine lämna klassen :( Onsdagskvällar har det blivit mest, helt galet kul. I loove you guys

image36      image38              image37 

Sist men inte minst har jag ju varit på studenten i vimmerby med. Kändes så konstigt att se mina gamla klasskompisar springa ut i studentmössor och sjunga "Vi har tagit studenten, ja vi har tagit studenten.."  Tänka att det faktiskt är min tur på tisdag!! Gahhh! Var iaf på Maddos studentskiva på kvällen. Jätte trevligt med underhållning från bröderna Karlsson alias Jocke, Henke och Chrillan. Senare åkte jag och Maddo in till Harrys, där var det riktigt drag kan jag lova! Hade kul där för första gången på länge! Mycket trevligt folk att prata med och såklart var ju alla på festhumör :)

image39     image40            image41

Nu var det dags då för min egen student på Tisdag :D Ska blir riktigt skoj fastän jag kommer sakna klassen till tusen!! Sen blir det studentskiva och HULTSFREEED!! Gaah Maja, Klara, Nathalie, Sara och jag kommer ha gaaalet kul hela festivalen. Längtar aset av mig. Ska packa allt imorrn så det står klart tills jag kommer hem på onsdag för då blir det att åka ner på kvällen. Så ses vi inte på min student ses vi säkert på Hultan!!
Soo long!

Kika gärna in www.helloosaferide.bilddagboken.se för lite mer bilder från balen, fester och studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0