Something to swallow

Regnet det bara öser ner... Kan det aldrig bli sommar i det här landet? Jag börjar bli trött på regn och rusk och bleka ben, Jag vill ha sommar och värme NU NU!
Var och kollade på söta Kajsa som sjöng på sommartorget igår,  Ma gaad vilken röst hon har bruttan!
Maddo och jag drog en liten sväng till Eklund sen på kvällen och tog oss ett glas vin bland alla våra manliga vänner..Doh?
På fredag ska iaf Maddo och jag dra till V-vik och kolla in vis och folket där, hoppas det är lite drag. Förra året råkade man ju göra bort sig en del, så vi hoppas att det misstaget inte upprepar sig.
Lördagen lär ju bli händelserik iaf, får se hur man, vi, han reagerar när vi ska träffas efter ett antal månader.
Men blanda cement till gjutning av golv kommer nog Maddo och jag äga på! Eller inte, kan nog tänka mig att killarna kommer ta över från oss efter cirkus fem minuter sådär så kommer vi förflytta våra assets til ngn härlig solstol sådär. Ska bli härligt Gött väder på lördag med har jag hört! Yeeej.

It's tough walking in a singlewomans shoes, that's why we need very special shoes!

Skulle du råna en bank för oss två? Om det är så låt mig veta, om det är nej så går jag. Jag ska inte tvinga dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0