Kiss and tell

Då var det måndag igen då..
Shit vad veckorna bara flyger iväg, vi konstaterade i helgen att det var en månad sen Hultsfred! Gaah en Månad!
Det är knappt så man hunnit andas emellanåt.
 Helgen var iaf supermysig. Maddo och jag drog en sväng till Vis på fredag kvällen. Lyssnade på lite rysk folkmusik av coola gatumusikanter, njöt av solen och vandrade Västerviks gator upp och ner. En riktigt mysig kväll!
På lördagen var det bara att dra upp sig ur sängen klockan sju för att åka ut till Ljungnäset och hjälpa Madde och Chrillan att gjuta golv till deras hus. Med oss var också Henke, Nicke, Eklund och Erik som skulle blanda betongen.
Riktigt händelserik dag, jag var mest lekfarbror åt världens sötaste unge Anton, vi plockade vinbär, blommor, dansade, blåste såpbubblor och hade kortkrig. Gosh I lööve that kid!
När hus bygget var klart drog vi ner till sjön för ett dopp, smutsiga och svettiga som vi var. Riktigt härligt även fast vattnet var Snoorkallt!
Drog hem till Maddo och Chrillan på kvällen, såg på grease medan de ehmm..pigga arbetarna somnade i soffan.

image43   image44   image46
                        image48      image47

Igår blev det bara en massa solande och lyssnade på musik. Det behövdes kan jag lova!
Vissa männsikor förstår jag mig bara inte på? but you're a selfish narcissistic psycho freaking bootlicking nazi creep. Ehm ja nu fick jag det ur mig.

På kvällen blev det långprat med Becci det behövdes också. Hon är nog den enda som sitter i nästan exakt likadan sits som mig just nu.
Måndag igen iaf, jobbat hela dagen. Gahh hatar måndagar och reklamdag. Det tar så lång tid, idag som det var supervamrt ute med.
Men imorrn hinner jag nog hem i lagom tid för att åka ut och sola lite i Nossen. Hoppas det är lika varmt och skönt imorrn :)
Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0