El Stockholmo!

Ohh nu bär det äntligen av till Stockholm och Machoomoo <3
Har försökt få ihop den här Stockholms helgen hur länge som helst och nu blir det äntligen av. Nu har iaf Maja fått ledigt från jobbet, jag har hittat busstider som passade mitt jobb schema så allt ska passa ihop sig :)
Det underbara är att jag och Maja är uppskrivna på VIP listan på Debaser, dooh den bästa klubben i Sthlm. Så kan det gå när man är cool som Maja, bor i sthlm och har bra arbetskamrater ^.^
På lördag blir det shopping all day long! Underbart, kanske äntligen kan få lite nya kläder. ( Hade total klädpanik idag när jag skulle packa, pappa hittade mig tjurandes på sänget i en hög av veckorevyn, hennes och voguetidningar för inspiration ).
Men det abslolut bästa är att ääääntligen få träffa Maja :) Shit vad jag kan behöva prata av mig lite och hon med kan jag tänka. Det börjar bli lite ensamt nu i denna lilla hålan utan mina uuunderbaara älskade vänner från Kalmar. Ska bli skönt att komma bort ett slag. Bort från alla problem, jobb och ashooles!!
Se ya på måndag igen när jag är hemkommen från la big town!
Soo long!

                                                                image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0