två veckor

Nu hade visst veckorna sprungit iväg igen. shit alltså redan tredje helgen i december har redan passerat. Jag vet i fasen var veckorna tar vägen. Kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra helgen.
Har varit ledig lite grann nu med så man har äntligen hunnit få lite saker gjorda.
Var i Ullared i torsdags så då hann man köpa klart alla julklappar. Känns skönt. Ska bara slå in alla med, undrar när man ska ha tid med det?
I fredags hade jag gyro klassen i dans med. Riktigt kul. Var lite nervös faktiskt innan, har ju inte undervisat på så länge och så. Men det gick riktigt bra. Var en blandad klass med både tjejer och killar i tvåan. Killarna hade väl lite grann svårare med stegen än tjejerna hehe, men annars var de duktiga. Jag hade visst gjort alldeles för svår koreografi för de stackarna, ingen av de hade dansat förut så det blev lite knepigt, men de kämpade på superbra.
Nästa gång ska jag ha de i jazz och modernt så då får jag nog ta och göra lite lättare koreografi. Men det är bra nu när jag har haft de en gång då vet jag var de ligger på för nivå så det är enklare att göra.

I fredags kom älsklings Ida till mig. Helt sjukt att ungen ska till Afrika i fyra månader om tre veckor. Gaaalet vad jag kommer sakna henne. Det är ju bästis bara. Och hur lyckas det alltid vara marken när hon kommer hit, ganska komiskt faktiskt. Massa mys blev det iaf, och filmtittande och spelande. Alltid lika roligt att kolla på filmer när man var små också, haha.

Igår började min feta arbetsvecka, helt jobbigt. ska jobba till och med lördag nu. Igår var vi och sorterade julkort mellan klockan två och halv nio. Blev en aning trött på slutet, kajsa och mitt flams alltså. Och nu har man avklarat postkörning måndag, proppat med julkort så då är det bara fem dagar kvar. puhhhh. Men sen är det jul och det är ju heeeelt underbart. Julafton, suupa juldagen, annandagen då släkten på pappas sida (trettio pers) med alla kusiner och respektive kommer hit och sist men inte minst nyyyyyyåååår :)
soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0