jul

Jaha då var det över igen för den här gången
Jättebra jul var det iaf.  Julafton var helt mysig. Fick fina klappar och umgås med de nära och kära som vanligt.
Juldagen var det ju party party såklart :) Skitkul hade jag, var inne på Harrys med, första gången på tre månader och hade kul! Helt otroligt. Madde och jag dansade järnet hela kvällen, det jobbiga var väl att de tagit bort rökrutan ute så nu finns bara rökrummet. Skitjobbigt när man hade dansat så mkt och var genomsvett och massa massa folk överallt.
Var skapligt bakis sen igårmorse, tog mig inte upp ur sängen förrän ett. Var tvungen att åka hem för släktjul på pappas sida. Apkul som vanligt! Gurra är ju helt galen och mitt kusinbarn Fabian är nog den sötaste ungen jag vet, fan vad jag och Agnes garvade åt hans pianospel och fotograferande. Himla unge <3
Synd var väl bara att både jag och Nicke skulle jobba idag så vi kunde inte vara kvar så länge. Gaaalet jobbigt kan jag lova att det var att mig upp ur sängen imorse. Jag hade bara i bakhuvudet den härliga feta reklamen som låg och väntade på mig på jobbet. Men tur var så slapp jag köra Bullerbyn idag iaf, annars hade jag varit död vid det här laget. Skönt att det bara är imorgon kvar nu och sen helg igen :)
Ikväll ska iaf jag och Nicke gå och se Arn, hoppas den är bra, har hört massa olika, men dyr var den iaf så den lär väl vara ganska pampig.
soo long
image88  image87  .image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0