helgen över.

Japp så var den busy helgen över!
Helt sjukt vad allt gick i hundraåttio! Däckade i soffan klockan nio igår, helt slut.
Jobbade alla dagar utom onsdag förra veckan. Sen i fredags hade jag fullt upp med att prova kläder inför helgen. Får verkligen spuuunk på min garderob snart!!!
Jobba lördag morgon, sen iväg direkt upp till genrepet och var där hela dagen, förutom en liten snabb visit hem för att duscha och äta.
Åkte till Nicke direkt vid halv sex (Hann inte ens se klart på den snygga ledardansen) och iväg bar det till hans firmafest.
Var galet roligt faktiskt, men ett jedra fylleslag. Och till sist vågade till och med jag upp och dansa lite bugg fastän jag suger på det. Nickes chef bjöd upp mig en massa gånger med, helt rolig var han jättefull och skitdålig på bugg haha!
På söndagen var det dags för uppvisning. Helt galet nevös var jag första gången jag skulle gå fram och prata, men det lättade hela tiden. Vid de sista grupperna var det inga problem alls. Och kul var det!

Idag har det varit skönt att vara ledig. Har fixat med mina tack studentkort. (ja jag veet vääldigt sen, men bättre sent än aldrig). Fått tag i idrottsläraren på Gyro med, så nu är det bestämt att jag fått ett litet, litet extrajobb som danslärare på deras skola :) gaah vad kul det ska bli att få undervisa lite i dans igen.
Nä nu är det dags att sova. soo long!

Kommentarer
Postat av: emma

wow fan vad bra johanna med extrajobb, du får uppdatera hur det går :)

2007-12-05 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0