Göteborg :)

Imorrn bär det Äääntligen av till Gbg :)
Har väl försökt arrangera en Göteborsresa i en månad och nu har vi äntligen lyckats!
Maddo, jag och Maria drar imorrn bitti. Först en dag på Liseberg, tänkte väl hinna dit tills det börjar.
På kvällen blir det nog utgång, ska försöka hitta ngt trevligt ställe där vi kan shaka asen av oss :)
På söndag blir det en dag på stan med lite shopping ^.^
Jag är säker på att det kommer bli aasbra :D

Fick sjukaste mms:et igår på en tapir, Hahahahah. Ofta. Men vi vet att han är snyggast eller hur N?
"Men Pippi du ser ju ut som en jävla chackhora" Jag dog typ. Antar att vi har hittat de roligaste filmern på Youtube ever! "Lotta på bajspackargatan" Foreevaah <3 hehe

Igår var jag ute en sväng i Eklunden med och hälsade på Emma. Vi drog Marie Antoinette i deras biolada.
Helt sjukt alltså! De har gjort upp som en bio i ladan med bioduk och värsta ljudet o allt. Apcoolt!

Nähä om man kanske skulle gå och sova snart? Misstänker att ngn är full i Källängen inatt haha. Dampfesten har nog satt igång nu :) Haha!
Soo long!

                                                 image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0