Göötet

Göteborg var verkligen huur bra som helst. Behövde breaken, och Liseberg o shopping sitter ju aldrig fel.
Härligt att sova på hotell med, slippa städa efter sig och sånt, sen ääger ju hotel frukosten :) Frukost är nog det bästa som finns!!
Blev lite inhandlat som vanligt, klänning, tröja, sjal, jeans och lite annat smått och gott.

Annars har veckan rullat på som vanligt jobb, jobb, jobb. Har gått och räknat ner dagarna till sista jobbardagen då jag ääntligen skulle få lite ledigt. Planerat lite vad jag skulle göra, läsa, åka till Kalmar, Sthlm och sånt. Men imorse fick jag veta att jag fått förlängt på posten en månad så det är bara att bita ihop och jobba sex veckor till.
Men jag ska inte klaga, för jobb det behövs. Sen kan det ju bli så att jag inte får ngt jobb alls och då behöver jag verkligen pengarna. Får ta den där superlånga ledigheten i oktober istället. Men jag måste erkänna att det känns lite småtråkigt att jag inte kommer vara ledig någonting förrän i oktober då allt är rusk och regn och kallt.
Fast och andra sidan kan jag räkna mig som ganska rik nu. Får en feting lön i augusti, september och november. Det känns ganska gött faktiskt. Kan man handla nya mobil, kamera, platttång, höstkläder och grejer utan att få dåligt samvete och samtidigt lägga undan pengar till framtida resor, plugg och eventuell flytt till större stad :)

Nä nu ska jag ta en lite kvällsmacka och te innan sooova. Sen är det bara upp vid sex igen. awhhhh.
Hard work work.
Soo long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0