Further up the road

Jaapp då blir det spelning ikväll.
Såå himla kul, ska köra med pappas band på Henrik Dunges femtioårs fest på metropol.
Har verkligen längtat efter att få sjunga, spela musik och stå på scen. Känner på mig att det inte kommer bli så mtk av det framöver.
Var och repade i Hultsfred imorse, gick riktigt bra faktiskt, trots tidig morgonröst.
Kommer nog bli riktigt livat och trevligt ikväll om jag känner bandet rätt. Det bandet har aldrig snålat med drag på sina spelningar iaf.

Igår blev det lite softisch kväll och film med Maria och Linda. Kollade på the number 23. Riktigt bra film men jag var tröööött som en gris. Ögonen föll ihop flera gånger utan att jag själv märkte det. Läskigt. Lyckades iaf på ngt märkligt sätt hålla mig vaken hela filmen.
Nä nu blir det feeeta muggen med kaffe innan jag ska börja göra mig iordning för ikväll.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0