The holiday

Ja nu blev det inte riktigt som vi tänkt oss. Tanken var att vi skulle sitta i en bil på väg hem till Sthlm nu. Nicke skulle börja jobba imorn och jag skulle få några dagar ledigt hemma innan skolan sätter igång. Men så blev inte riktigt fallet, Nicke ligger utslagen med nästan 39 graders feber så vi får stanna till minst imorgon innan vi kan bege oss hemåt. 
 
Men kanske tur i oturen nu ser det ut som om jag äntligen fått tag i ett riktigt 50-tals sideboard till våt gästrum, har letat i ett halvår och nu idag fick jag napp på en annons. Ska ned och titta på det strax, håller tummarna!!
 
Nyår var förövrigt jättefint. Vi var ett gäng ute hos några vänner till oss och deras gullunge Alfred som snart är ett år. Innan dem bilderna kommer slänger jag upp lite juldag och annandagen, sen som jag alltid är :)
 
 
Juldagen spenderades hos Nickes moster i Linköping 
 
 
 
 
Annandagen kom min lilla(!?!) släkt på pappas sida till oss, Linus hittade snabbt gitarren
 
Moa flätade allas hår
 
T.o.m Nickes
 
 
Bästa kusinerna
 
Världens gölligaste kusinbarn Alma
 
Jag är en datanörd
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0