Karl för sin kostym

Åh har haft världens bästa dag idag, är så glad och euforisk nu. Har känt mig lite nere och deppig nu ett tag, tappat motivationen och känt att allt är tråkigt. Har även känt mig så dålig på sista tiden som om man inte utveklats något alls. 
 
Men så idag äntligen hade vi auditionträning i jazz med Roine Söderlundh. Har längtat efter det här sen vi fick veta att vi skulle ha Roine. Och inte minst efter att jag såg mellos mellanakt i lördags som Roine korrat. Och det var såååååå kul! Det är det hääär jag vill göra! Vi fick för det första göra en del av mellanakten som jag typ satt och hoppade i soffan när jag såg för att jag ville göra det och så fick vi det!!
 
Jag hade sååå kul och ville verkligen inte sluta göra koreografin. Och till råga på allt fick jag jättebra feedback. Blev så himla glad, och speciellt för Roines feedback. En person som man verkligen, verkligen vill jobba med och så fick jag bara postiva ord från honom, ville typ ställa mig upp och skrika av glädje. Fick jättebra feedback från dem andra med såklart som också var viktiga och bra dansare som David Dalmo, Natalie Rosenberg, Jan, Helena Franzen och Roger Lybeck. 
 
Vi körde koreografin från ca 5.15 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Så himla häftigt de numret är, och sååå roligt att ni fick göra det, så inspirerad som du var:)

Kram!

2013-02-04 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0