Audition times

Och så var jag tillbaka från min andra audition, den här gången i Oslo. Och precis som gången innan tyckte jag att både Maja och jag var bäst i vår grupp men vi givk inte vidare ändå. Suck. Precis innan vi dansade sista rundan sa dom "Vissa av er här inne har gjort en jättebra audition och är jätteduktiga men vi går väldigt mycket på CVt så även fast man är jätteduktig kan man åka ut ändå" Kul och höra precis innan man ska dansa, Maja och jag kollade på varandra och båda tänkte nu är det kört. Och några minuter senare var det 4 st i min grupp som gick vidare och ingen av dem var speciellt bra men alla var äldre och hade jobbat innan. En av dem hade t.o.m jobbat på den andra kryssningsbåten..
 
Känns så tråkigt och surt och nu är jag trött på att et står avgångstelev stämplat i pannan på mig! Men vill de ha sämre dansare som har jobbat innan så får de väl ha det. Jag söker iaf nästa år igen och håller tummarna då. Men det är bara att rycka upp sig igår fick jag besked om att jag är inbjuden på audition till musikalen "Familjen Addams" i Gbg nästa vecka. yeeeej! Och där koreograferar Denise som vi har haft i jazz och som jag gjort praktik med så det känns som man har lite större chans där. Ska bara välja två låtar till den audition med, shit jag är så dålig på sånt vad passar mig och vad passar till den musikalen?
 
Om några timmar åker jag hem till Vimmerby för några sista dagar av lov. Det här är mitt sista lov ever för påsklov blir det tyvärr inget för oss i år. Vi är bara ledga påskdagarna sen blir det rep inför turnén. Mycket tåg för mig den här månaden men har laddat upp datorn med en massa filmer och bästa tv-serien "Girls" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0