Påsklov

Sitter och njuter för fullt av sista dagen på mitt lilla påsklov. Imorn är det rep heeela dagen med Christina Tingskog och Roger Lybeck och torsdag, fredag med Christina. Gud drömde sååå många drömmar inatt om första repet med Christian, att vi skulle baka pizza på scenen och allt möjligt, haha! 
 
Idag har jag hundra grejer att göra på min "to do list", massa grejer inför turnén, börja fixa workshopen jag ska hålla i åmål, maila tidningar om att de ska skriva artiklar om oss, ringa ljud och ljus, boka klipptid m.m. och såklart städa, handla och laga mat för veckan som kommer. 
 
Men det var iaf sjukt skönt att vila upp sig några dagar i smålandet så man har lite energi för den allra sista slutspurten innan jag är klar, kan inte fatta det, fyra och en halv vecka till turnèstart! Ma gad!! Nu kör vi!!
 
 
 
Ni har väl inte missat att boka biljetter nu?? Det börjar ticka på med försäljningen så passa på, här är hela schemat:
 
Örebro 3/5
Linköping 6/5
Köpenhamn 8/5
Oslo 13, 14/5
Åmål 16/5
Åbo 19/5
 
Biljetter och annan info hittar ni HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0