Fördomar

Då var mitt sk. påsklov över. Onsdag, torsdag, fredag gick åt till rep. Onsdagen repade jag 7,5 timme. Först 4 timmar med Christina och sen 3,5 timme med Roger. Kroppen och huvudet var såå slut när jag kom hem. Man blir så mycket tröttare av sju timmars rep än av sju timmars "vanlig" dag. Det är liksom en helt annan ansträngning. 
 
Nu väntar de sista två vanliga veckorna ever på ackis, såååååå sjukt! Sen är det två "repveckor" där vi har morgonklass klockan nio och sen resten av dagen rep inför turnén. Den 2e maj drar vi iväg, känns såå lustigt. Det man har väntat på och längtat efter i tre år är snart här! 
 
 
Tills sist ska ni få den lilla videon jag klippt ihop av mitt stycke "Fördomar - ett tal av Olof Palme" som jag framförde för några veckor sedan på MDT. Detta var verkligen en stor utmaning för mig. Det är en idé som jag haft sen jag gick i ettan men som jag först nu tog tag i på riktigt för första gången. Det är första gången jag koreograferar ngt "modernt" och även första gången jag gjorde ett solo. Det har verkligen vart en resa, men nu är jag nöjd. Har fått väldigt fin feedback också från folk som var och kollade och finaste Jackie grät efter att jag gjort solot första dagen. Blev så glad då, det är ju verkligen mitt mål att beröra folk. Så enjoy, hope you like it!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

♥♥♥

2013-04-12 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0