And so we fly!!

Om EN ynka liten vecka smäller det! Då har vi premiär i Örebro! Just nu känns det sjukt stressigt! Vi är inte klara med Christinas koreografi och idag blev hon sjuk så vi kan inte repa. Rogers är klart men behövs massa, massa cleaning! Vi har tre dagar nästa vecka på oss och jag tror det kommer lösa sig, men just nu känner man sig galet stressad. 
 
Så en massa andra saker som ska fixas, som packning, fixa väskor, trycka tröjor, fixa alla scenkläder, repa solo och för mig som är ansvarig för Linköping ska det planeras med ljus och ljud, nycklar, logistik med bussar och vandrarhem, matplanering m.m. Min hjärna går på högvarv just nu som ni kanske förstår. Ska bli så skönt på torsdag kväll när vi sitter på tåget och det inte finns ngt mer vi kan göra.. puh!
 
I helgen kommer iaf syrran och hennes kille. Vi ska avnjuta en dag på skansen och grönan på lördag sen blir det tyvärr troligtvis extrarep för mig på söndag eftersom Christina blev sjuk idag... 
 
Ni glömmer väl inte att köpa biljetter HÄR, följa vår instagram @andsoweflyontour och kolla vår hemsida för en massa blogginlägg och info www.andsoweflyontour.com 
 
Snart börjar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0