Time for weekend

Men hur typiskt är det inte att jag vaknade upp med feber inatt?! Orkar inte vara sjuk, jag som var så glad att jag klarade förra veckan då typ halva klassen var sjuk. Men allt känns bättre idag. Håller tummarna för att jag orkar med en helg med jobb också. Nästa vecka ska jag dansa igen, har ju inte vart i skola sen i tisdags.
 
Den två dagarns praktiken var ju sjukt kul. Nu har vi tre dagar kvar med Denise, när får vi se framöver. Reklamen kommer komma upp på tv i september så då kommer ni förstå mer varför jag var stand in för Maggan men inte kommer synas i reklamen :) Här kommer iaf lite bilder.
 
                 Blev bjudna på lyxfrulle när vi kom
                                Dagens set, glamour!
                                        Inspelning
                  Rickard går igenom med sina stand in's
                       Repar koreografi med skådisarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0