Ballet why and how?

Sitter och känner mig sjukt stressad just nu. Igår kom jag och tänka på alla saker som måste fixas nu och ångrar starkt att jag inte sa upp mig från jobbet tidigare. Vet inte hur jag ska få ihop den här hösten. Två koreografier ska korras och läras ut, stipendier ska sökas med tillhörande video där man dansar, turnè ska planeras (där jag är ansvarig för att fixa allt i Linköping, boka scen, workshop, fixa ngnstans att bo m.m.), ordnar med en klädloppis hemma, samtidigt som jag jobbar varannan helg och de helger jag inte jobbar har jag klass på lördagar. Däremellan ska man försöka ha ett liv också och träffa vänner, familj och pojkvän. Bara ta ett djupt andetag och försöka klara av det här. Har bara 3 helger av jobb kvar nu sen är jag fri varje helg iaf! 
 
 
Så nog tjatat om det iaf. Idag var sista fysiska dagen för kommande tre dagar, även lördag ska vi vara värdar på en jättestor balett konferens som hålls i Stockholm som heter "Ballet why and how" Så nu kommer koreografer och dansare från hela världen till Stockholm för att diskutera balett, dess framtid och existens inom dansvärlden. Ska bli spännande att höra på de föreläsningar som vi kan gå på med världskända personer. På lördag kväll avslutas alltihop med en föreställning på operan. 
 

Kommentarer
Postat av: Nathali

Visst jobbar väl du på Ica varannan helg? Jag letar nämligen lite helgjobb för att få allt att fungera och det skulle vara himla trevligt om du ville rekommendera mig nu när du slutar! Jag tar gärna över! Jag är liksom villig för allt så länge det är fast lön och helgtimmar! :D

2012-09-12 @ 22:13:02
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0