3 blir 2

Så har jag haft första praktikdagen med Denise. Så himla kul! Såhär vill jag också jobba! Vi har ju två veckor som vi får ha praktik i trean och som vi fixar själva. Jag kommer göra en vecka i januari tillsammans med en av Sveriges största musikal koreografer Roger Lybeck på en musikal (vilke vet jag inte om jag får säga än, vet inte om de ouatat att de kommer köra den musikalen än) Iaf en drömpraktik som jag är så glad över. Min andra vecka kommer jag göra med Denise, men eftersom hon jobbar så utspritt och mycket hemifrån där hon skriver och koreograferar så kommer jag göra fem strödagar med henne fram till höstlovet.
 
Idag och imorgon så kommer jag ha två av dem då hon koreograferar en reklaminspelning för postkodlotteriet. Så idag har vi haft rep och genomgång av koreografi och imorgon är det inspelning. Från början var det meningen att jag och Richard och Therese som också är med bara skulle kolla men de behövde några extra stand in för skådisarna Rickard Sjöberg, Sandra Dahlberg och Magdalena Graaf så vi fick vi hoppa in. Så idag har jag både fått assistera Denise och lärt Magdalena Graaf att dansa, ni kommer förstå när reklamen kommer på tv :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Så himla roligt Johanna :) Vad gäller musikalen i vår så har jag läst om den uppsättningen i V-by tidningen faktiskt så det är nog inte hemligt :)

2012-09-05 @ 22:00:54
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0