loppis, småland och praktik

Den här veckan alltså, ja nästa också för den delen tar kål på oss. Vi är 8 stycken av 17 som är med på klass den här veckan för alla är på praktik. Vi får jobba så sjukt hårt och nu också de två sista veckorna när vi är som tröttast. awhh! Räknar ned till lovet nuuu, vill bara få sova på morgnarna, gå en sväng på stan jag hinner ju aldrig det, gå på bio (har tusen filmer jag vill se i höst, men det finns ju aldrig tiiiid!), umgås med mamma och kanske kanske om det finna tid boka en massage till min stackars arma kropp. 
 
Helgen var iaf supermysigt btw, var hemma för första gången på nio veckor, alltså den här hösten....
Hade loppisen i lördags, det gick helt ok för första gången. De två första timmarna kom det jätte mycket folk, sen började det tunna av. Fick lite sålt iaf. Blir nog ett till försök i vår, får se om intresset är större. Mamma sa att det var en annons i tidningen idag, awhh får panik av att veta att det är en bild på mig i tidningen som jag inte kan se men hela Vimmerby kan. 
 
 
Praktiken förra veckan med var superkul. Var med på ännu en inspelning av postkodlotteriet, börjar bli kompis med Rickard, sandra och maggan nu haha. Den här var mer dans med 12 riktiga dansare med. Ska bli kul att se när den kommer ut om två veckor tror jag. Får inte lägga ut några bilder förrän reklamen är ute (hemliga kampanjer). Denise är ju bara bäst, så proffsig och så trevlig och varm, henne vill man verkligen jobba med :)
 
 
Från loppisen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0