Dags för praktik

Imorn är det dags igen för lite praktik. Vi är fyra från klassen som ska vara två dagar till med Denise på ytterligare en reklamfilmsinspelning. Ska bli sjukt kul, ni har väl inte missat att den förra reklamen vi var med och filmade där jag hjälpte Maggan att dansa går på tv nu. Postkodlotteriets "tre för två" reklam. 
 
Igår hade jag även samtal med min jazzlärare och jag blev lite chockad över alla fina ord jag fick. Hade verkligen inte väntat mig det, gladast blev jag nog över att han sa att det alltid syns på mig att jag älskar att dansa, både i kropp och ansikte, "du ska bara dansa, det är det här du ska göra". Jag blev så glad. Fick en massa saker att jobba på med, men dem orden fastnade. 
 
Och nu är det bara två dagar kvar innan jag äntligen får åka hem till Småland. Har inte vart hemma sen i augusti så nio veckor, vilket är det längsta tror jag som jag inte vart hemma på. Nicke och jag brukar nog åka hem var femte/sjätte vecka annars, men den här hösten har vart helt galen med jobb och lördagsbalett och allt. På lördag kör vi loppis och i focushuset, det får ni inte missa. Kom och handla om ni är i stan vettja!
 
 
 Ni har väl inte missat heller att vi kommer till Linköping den 6e maj med vår turnè! Skriv upp i kalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0