3 is the magic number

Vet inte om jag ens orkar nämna hur trött jag är. Vi är fem-sex på klass den här veckan då typ hela klassen är på praktik och idag satt både tvåorna och förberedande och kollade på vår moderna klass, alltså 33 som kollade och fem som var med på klass. Tog en timme innan vi fick första drickpausen, alltså som svetten rann på den klassen. Sen klass med Kenny med förberedande som kollade. Alltså kroppen ville dö, när han sa "tio splitthopp från liggande" ville jag bara gråta. MEN jag klarade det och snart är det heeeelg och en vecka kvar till looooov :)
 
Och så kör vi "tre"
 

Tre saker jag inte förstår mig på: Egoism, rasism/främlingsfientlighet, tjejer som inte vill kalla sig feminister

 

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu: almenacka, ljusstake och min mobil

 

Tre saker jag gör jag just nu: läser bloggar, skriver blogg och kollar på vänner (multitasking deluxe)

 

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bo i NY, kunna leva på dansen och bo på söderi en fantastisk sekelskiftslägenhet :)

 

Tre saker jag kan: argumentera, klara mig på lite pengar, spela gitarr

 

Tre saker jag inte kan: förlora, teknik, bli klok på Reinfeldt och hans politik

 

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela piano, klippa film, dansa poledance

 

Tre saker jag tycker om: Resa, stå inför publik i alla olika konstallationer, bruncha med mina Sex and the city vänner/bästa vänner (you know who you are <3)

 

Tre favoriträtter: Chicken korma, kebab, mammas räkpaj

 

Tre favoritlåtar: Don't stop believing - Journey, Someone like you - Adele, Gårdakvarnar och skit - Håkan Hellström

 

Tre favoritminnen: När jag kom in på ackis, Första gången i New York, studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0