Peak Performance

Tillbaka efter tre helt sjukt fantastiska "betalda" semester dagar i Åre. Vet inte var jag ska börja beskriva den här underbara resan, vi har liksom levt som kungar och blivit bortskämd som superstjärnor i Åre.

Vi tar det lite från början iaf. Åkte upp i söndags kväll med nattåget, sjukt mysigt och så flashback frän tågluffen när jag var arton. Kom fram till Åre vid halv åtta på måndag morgon. Peak hade bokat en taxi som hämtade upp oss och körde oss till lyxhotellet "Copperhill mountain lodge" som Peak hyrt hela för detta evenemang under tre dagar. Att vi skulle göra klädvisningen var en stor hemlighet som vara ett fåtal visste om och som skulle bli en överraskning så hela måndagen hade vi i princip hotellet själva, repade och stagade.

Första dagen på lunchen fick vi typ chock för att vi blev serverade mat som hör hemma typ på finrestaurang, vi hängde på spat på kvällen (alltså bubbelpoolen utomhus med utsikt över hela Åreskutan, epic!!), myste i vårt sjukt fina hotellrum och fick finmiddag igen på kvällen med vin och grejer.

I tsidags anlände alla gäster så efter sjukaste frukostbuffen fick vi gå ned i källaren och gömma oss hela dagen samtidigt som vi blev sminkade. Men vi roade oss så gott vi kunde. På kvällen var giget som gick sjuukt bra, 300 pers som jublade som om vi var rockstjärnor!! Efter showen blev det trerätters middag och sen fest! Alla var jätteimpade av showen och behandlade oss som stjärnor hela kvällen (alltså så INTE en dansares vardag) och chefen för hela den här grejen började prata om ngt gig i München för han var så nöjd med oss!

Röjde loss på dansgolvet till tre då vi stupade i säng. Vaknade sju för att gå upp till frukosten lagom bakis och sen ta flyget hem till Sthlm. Vår rektor hade insisterat på att vi skulle tillbaka till den moderna klassen efter lunch med Jeanette! Alltså höll på att dö, första gången att dansa bakis, som tur är var jag inte ensam!

När jag kom hem däckade kag i soffan direkt, såå trött! Men alltså TACK världens bästa Peak Performance för dessa dagar, de bästa arbetsgivarna ever!!