Mitt liv är ett skämt

Ja just nu känns livet som ett skämt. Hann visserligen vila upp mig typ fyra dagar på lovet då mamma var här men nu är vilan slut. Har min första lediga dag (troligen om det inte dyker upp nya rep) söndag vecka 47. Idag kom jag hem halv elva och imorn kanske jag kommer hem tolv, ett på natten. Tänk då att jag börjar nio och går upp vid sju på morgonen. Anledningen just nu heter REP; REP; REP inför allt som händer nu. Idag har vi repat in halva koreografin till underklädesgiget med Ambra. Sjukt kul men man är så trött så sent, speciellt när man dansat hela dagen redan. 
 
Men jag biter ihop och räknar en dag i taget, måste klara det här nu, måste..
 
Nej nu måste jag sova, hann typ med att äta en apelsin och kolla facebook sen är det direkt i säng, inget liv just nu..
 

Kommentarer
Postat av: Tess

hjälp, duktiga du! Heja! Du är snart KLAR :D
Ja, det var ale! Han var GALET BRA! Var i chock typ :P

Svar: haha ja jag har sett han dansa massa nu med alla de stora svenska stjärnorna och han är GRYM, så stolt. En hiphopstar en jazzstar och en musicalstar från vår klass ;) hehe
Johanna

2012-11-08 @ 23:03:21
URL: http://theresiast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0