Finaly!

ÄNTLIGEN helg!!! Har längtat som en tok efter att bara få sova ut. Sov nästan tio timmar inatt, det behövdes. Dock har jag ju inte riktigt helg, ska in till skolan strax för rep till Åregig, balett och sen lite mer rep :) 
 
Den här vceckan har som sagt vart CRAZY! Har åkt hem direkt efter skolan en dag av fem den här veckan, två av dessa kvällar började  vi repa klockan halv tio, i måndags var jag hemma halv två på natten och i torsdags halv ett. På det gå i skolan mellan 9-17 där vi tränar ca 5-6 h. Igår var jag typ ett vandrande lik. När vi hade repet inför "Giselle" föreställningen nästa vecka så brände tårarna bakom ögonen hela tiden. När vi satte oss ned och pratade efter halva repet så tittade Therese och jag på varandra och så bara började vi typ strgårta och skratta samtidigt, vi var såååå trötta. 
 
Imorn peppar jag dock för CV-bild!! awhh så spännande, har längtat efter det här i två och ett halvt år. Har en pose som jag bestämt mig för, men jag måste ha en back-up om den inte blir bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0