Chapter optimistic

Just det jag hade visst en blogg också. Har haft så sjukt mycket på sista tiden att jag helt har glömt bort att skriva här. Försöker ta en dag i taget nu annars kommer min hjärna sprängas av allt som ska fixas och inte glömmas bort.

Den här veckan har vi repvecka inför våra föreställningar på dieselverkastaden. Så varje morgon klockan nio har vi uppvärmningsklass och sen repar vi mellan 11-17. Ganska tuffa dagar kan man säga. Imorse hade vi dessutom Karl&Knut klockan nio. Alltså dog lite. Vi som inte riktigt är vana att ha en fysisk klass så tidigt på morgonen höll typ på och dö, för K&Ks uppvärmning är typ craaazyyyy. Det är liksom svett, svett, svett och så mycket stretch att man knappt kan gå efteråt. Tänk er det klockan nio på morgonen och sen rep sex timmar på det! Sjukt trött är jag nu efter fyra sådana dagar.

Imorgon har vi vårt första genomdrag inför alla, vilket ska bli skitkul för vi får se alla andra och även ettorna men lite nervöst, speciellt Lee's nummer som inte riktigt känns klar repat. Vi har fortfarande en massa kvar att cleana och repa men det får gå som det går. Kolla in en liten teaser från stycket på min facebook sida och för all del glöm inte bort att komma och kolla den 24 och 25 maj på dieselverstaden :)


                                 Slänger in en gammal favvo av subjazz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0