Samos by day

Då var jag åter i Sthlm igen. Men bara på snabbvisit. På torsdag åker vi tillbaka igen till misommar. Kom upp i förmiddags för ett besök hos sjukgymnasten. har äntligen fått tummen ur röven och tagit tag i min typ två år gamla sträckning som aldrig går över. Men nu jävlar ska det bli bra, har sommaren på mig att fixa den nu :)

Jag vet att jag är sjukt seg men här kommer lite mer bilder. Denna gång från dagen å vi hyrde en bil och åkte runt hela Samos. Ska inte berätta hur dagen slutade för det kunde ha gått illa, samos vägar är inte att lita påkan jag bara säga, men det slutade bra som tur va :)



Vi vadade faktiskt in här för att se ett vattenfall. Typ två meter längre fram blev det bröstdjupt










                                                         Samos stad



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0