Photoshoot

Idag har jag besökt Emma ute i Järnudda utanför Hulstfred. Vi skulle köra en liten photoshoot, behöver lite CV-bilder om man ska börja gå på auditions snart och eftersom Emma är en av världens bästa fotografer så ställde hon snällt upp för mig. passade även på att få ltie fika och prata skit i några timmar med, var ju ett tag sen vi sågs. Bilderna kommer dyka upp här så småningom, blev mycket nöjd. Måste sätta mig och redigera lite bara vi tog över 700 bilder hehe så det kommer ta ett tag att fixa :)


Först lite utlovade bilder från Samos

Snygg boyfriend



Som sagt mitt hår, oranget! Hade lite problem i vattnet med..




Kom i men det var visst, kallt?


Första lunchen


Så jävla fint






Sista timmen spenderade vi vid hotellpoolen, är det allinclusive måste man ju utnyttja




Middag på kvällen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0