Back from vacation

Så då var jag äntligen tillbaka från min lilla semester :) Var så fantastiskt skönt så ni kan inte ana. Dagen efter min skolavslutning så bara lämnade vi allt. Som jag berättat innan så var det min första lediga dag på 26 dagar, så vi lämnade en stökig lägenhet som vi förövrigt inte hunnit städa orentligt på över tre veckor för det vart så mycket och bara drog. Det var så sjukt skönt och det precis vad jag behövde. Ingen stress, inget städ, ingen dator på över en vecka bara jag och mitt hjärta i solen och värmen med en massa bokläsning och god mat.

Kommer ladda upp lite fina bilder under veckan som kommer för min semester fortsätter ju faktiskt i tre veckor till. Imorn eftermidag åker jag hem till Småland en vecka för att hälsa på kompisar och familj. Dessutom bestäme jag mig idag för att köpa en endagarsbiljett till Hultsfredsfestivalen. Måste ju se mitt gamla favvoband The cure i mina barndoms skogar längst med vackra Hulingen. Jag är ju i princip uppväxt på Hultsfredsfestivalen eftersom jag är född en mil därifrån och min pappa är musiker så föll det sig ganska naturligt att jag spenderade varenda sommar där, ja faktiskt första gången när jag låg i magen och mamma gungade mig framför stora scenen när pappa spelade <3 Ja så det kommer bli nostalgi att åka dit igen, har inte vart där sen 2008. De senaste åren har jag istället besökt Emmaboda festivalen och Way out west.


Ett litet smakprov från veckan ska ni få iaf och jag kan redan nu varna för mitt fantastiskt fula hårfärg. Det är verkligen gult! Dagen innan vi åkte gjorde jag misstaget att färga håret hos en urusel hårsalong på söder, kommer aldrig gå dit igen! Bad om honungsblondt och fick gul/orange! Men jag lät det va för att det skulle blekas under veckan på Samos och kommer färga det mörkare imorn :) Men som sagt utfärdar en varning redan nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0