Mallan från Malta

Nu har jag vart ledig i två dagar, så skönt. Jobbade hela helgen, kommer jobba alla helger i hela juli. Känns lite småsurt men det är sjukt bra pengar. Både idag och igår var jag och tog klass, har solat lite och vilat upp mig. Imorn blir det jobb igen, sen ledig torsdag och sen jobb fre, lör, sön.
 
Ikväll kommer älskade Mallan hit med från Malta. Hon ska bo hos oss till söndag då hon drar vidare till Gotland. Imornkväll ska Olinos komma hit och dricka vin med oss och på lördag kör vi fet utgång med Majsen och Beccs, tjejgänget samlat igen, just love it! Så ska jag ju faktiskt ned och hälsa på Malin på Malta helgen innan skolan börjar igen, längtar redan!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina du ♥... Du glömmer väl inte att dina kära föräldrar dyker upp en sväng också:)

2012-07-11 @ 09:46:47
URL: http://marielindqvist.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0