Instaweekend

Vi fortsätter med Instagram temat. Här kommer lite bilder från förra helgen då det blev ensnabbvisit till Sthlm för att äntligen få träffa bästa Rebecca igen.
 
 Rosè med Tina och henne pojkvän på Spymlan
 
 Goo Berns!
 
 Sen kom vår favorit Richard!
 
 Hjärta!
 
Botade bakfyllan med Starbucks kaffe 
 
 I väntan på Pride
 
 Johan hade bästa skylten!
 
 Jonas Sjöstedt och bästa Vänsterpartiet!
 
Mitt favvo gay par
 
Balettakademien hjärta Pride
 
Mona!
 
Bästa!
 
Avslutade med lyxfrulle och SYTYCD Scandinavia med bästa mentorn!
 
Imorgon tar vi lasset och far upp till Sthlm igen för min sista semestervecka. Nästa måndag börjar skolan igen. Kan väl erkänna att jag inte är jätte sugen faktiskt. Men nu är det bara ett år kvar sen får jag äntligen börja jobba och förhoppningsvis tjäna lite pengar. Är så trött på att vara fattig. Jo jag vet jag kommer inte bli rik på mitt yrkesval men förhopningsvis lite rikare än att vara student. Men innan skolan börjar blir det en mini tripp till malta och bästa Malin, längtaaaaar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0