Instaweek

Sitter här och försöker boka tåg upp till Sthlm imorn. Min älskade vän Rebecca kommer ned från karlsta ääääntligen, första gången sen i julas vi ses. Problemet är bara tåghelvetet! Bokar alltid sista minuten eftersom jag är fattig student och tågpriserna är helt sinnes. Men idag var det helt sjukt svårt. Tåget från Vimmerby till lkpg matchar inte tågen upp till Sthlm, bara x-2000 tågen som kostar 300 (!?!) spänn sista minuten och det tänker jag inte betala, inte när det finns regionaltåg för 150 spänn. Så nu försöker jag få ihop det med buss istället. Inte lätt det här!
 
Men här kommer iaf min sista jobbarvecka dvs förra veckan genom instagram.
 
 När man är ledig och pojkvän + vänner lämnar stan får man sola själv
 
Farsan lämnade alfan hos mig när de drog till Santorini, kände mig lite mer hemma än med vår Volvo på Lidingö
 
Mötte upp mina favvosar Olli och majsan och tog några glas vin efter jobbet en kväll
 
 
En dag började jag fyra och lyckades pricka in lite sol innan jag var tvungen att åka till jobbet
 
 
Till helgen kom Maria äntligen till Sthlm och vi drog ihop en Tapaskväll
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0