Instaweek

Ni får den här sommaren genom instagram. Det är där det händer. Följ mig BTW på Instagram @helloosaferide. Nu är jag tillbaka i Småland efter en fantastisk helg i Sthlm. Älskade, fina Rebecca kom äntlien och hälsade på mig. Men först får ni bilder från förra veckan.
 
Första semesterdagen spenderade jag i stallet
 
Tog hand om bästisarna
 
Åkte till farmor och farfar och hittade bästa bilden på bästa kusinerna
 
Och på pappa och hans syskon #MiamiVice
 
Solade hos svärisarna en dag
 
Åkte till Gebo, världens finaste torp och drack bubbel med fina vänner
 
Bubbel och marängsvisch
 
Dro vidare till köket och ångrade mig såklart så fort jag satt foten innanför staketet
 
Solade vid älskade bryggan
 
Hade skogsoutfit
 
Fikade med svärisar och Macke, Felle och Frank vid Långsjön
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0