Subjazzified

Idag har jag subjazzat, and it felt fuckin fantastic! Om man inte har tagit Karl&Knuts klasser innan så är det svårt att föreställa sig, det är som att komma till danshimlen! Jag har ju aldrig vart utomlands och tagit klass men kan tänka mig att jag skulle kunna få den känslan av klasser typ på BDC i NY eller på Edge i LA. Jag bara älskar energin, uppvärmningen, koreografierna. Och ja stretchen haha kommer vanka runt som en åttioåring imorn efter den mördarstretchen, Knut är inte att leka med när han går runt och väljer ut sina offer han kan plåga haha!



Efter lunch idag så hade vi instudering med Lee och det var också fantastiskt, som vanligt. Kan inte alla dagar bara få vara som den här? Det skulle vara min dröm, längtar redan till fredag!


Den här korren gjorde vi idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0