Onsdag

Åh herregud, tänkte börja lägga in lite bilder men vet inte vart jag ska börja så det får bli några utvalda från första dagen i NY. Har över 900 bilder så det finns ju några att välja mellan.


Men först lite om gårdagen och dagen såklart. Älskar verkligen den här perioden. Vi hade ett skitbra rep idag med Val och vårt nummer kommer bli såå fint! Älskar det redan. Sen har vi ny modern och jazzlärare denna perioden och jag bara ÄLSKAR båda! Just nu har vi Lee Brummer i modernt och jag kan bara säga att jag älskar modernt just nu! Alltså hon är så fantastisk och bara en massa stora köttiga övningar i stora andra och fjärdepositioner! Fantastiskt!




I jazz har vi nu Julia Ehrstrand som kör lite samma stil som Lee men mer jazzigt. Älskade uppvärmningen idag som var bara till typ riktigt köttig house, man blir så sjukt pepp av musiken. Och sen kombinationen bara älskade jag. Bara stoooora positioner och mycket ben, I looove it! Var i ett stort lyckorus efter klassen! Det var samma kombo som hon gjorde med proffsklassen för några veckor sedan när jag kollade in och som älskade!
Imorse hade vi också en fantastisk workshop med en skådis som jag inte kommer ihåg vad han heter! Det var typ teaterimpro och var verkligen skitkul, utmanande och utvecklande. Vi ska ha honom imorn med så det blir spännande!




Imorn är det house med Maggie, om jag längtar? JAAA!


                                                  Times Square
         

         

          

          

         

                                              Empire state building
         

                                           Uppe i utsiktstornet
          

         

         

         

          

          

         

                               
                                               Times square by night
         

         

         

         

Kommentarer
Postat av: Tess

ÅH! Vi har henne på base nu också, jag älskar lee! Sjukt skön modern :)

2011-11-10 @ 15:49:35
URL: http://Http://Theresiast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0