fredag

Kom precis hem från en skön massage. Ja alltså den var allt annat än skön. Mamma hade fått den briljanta idèn att boka en idrottsmassage till mig på pappas jobb. Haha jag trodde nog det skulle vara lite skönt iaf. Men det var det icke. Fy fan vad hon tryckte på mina stackars muskler. Fick bita ihop tänderna riktigt ibland för att inte skrika när hon tryckte som mest. Men jag tror att det var bra för mina stenhårda muskler. Nu kanske de slappnar av lite och får bort lite skit som samlas i kroppen. Hon avslutade med koppning också som jag aldrig testat förut så jag kommer ha blåmärken över hela kroppen imorgon. Nice.

Nu ska jag nog kolla lite svtplay innan mamma kommer hem och vi ska gå och luncha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Varsågod det var så lite så hihi...:) Hoppas du inte får sådana blåmärken som din pappa fick...



Kram!

2011-03-04 @ 14:44:36
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0