söndag

Nicke och jag har precis sträck kollat på de flesta avsnitten av Grotesco på svtplay, så jävla bra! Har nog aldrig riktigt kollat på det innan, men det är ju verkligen genialiskt! Snart är det solsidan med, ett annat underbart humor program.

Så tillbaka till gårdagen då. Blev en riktigt najs kväll. Ibland kan verkligen helt oplanerade kvällar bli de bästa för då har man inte så mycket förväntningar innan och bli ju därför inte besviken. Från börjat hade vi egentligen planerat att vi skulle ha lite födelsedags fest för mig och Rebecca men sen Becci vart sjuk i veckan så blev det ingenting. Så helt utan planer så bestämde sig iaf Oline och jag för att göra någonting av lördagskvällen så vi möttes upp på Bauer en bar på Götgatan för ett glas vin. Men ett glas blev två och tre och vi fortsatte vidare till Le Rouge. En kompis till Oline och mig spelade skivor där och då det var en födelsedagsfest för redaktören på tidningen Cafè så blev vi lite sugna på kändis spaning. Le Rouge är nya creddiga restaurangen i Sthlm med skön inredning helt i rött som bl.a. var den enda restaurang som Lady Gaga besökte på sin sverige visit förra året. Där blev det ytterligare ett par glas vin innan vi ytterligare en gång bestämde oss för att fortsätta vidare.

Denna gång blev det spyan aka Spy bar. Ibland är det fett att känna creddiga nöjesredaktörer på Cafe som fixar in en överallt :) Blev en najs avslutning på kvällen i gubbrummet på Spyan också så kallade vip rummet med fina vänner. Fick även en inbjudan till pressvisningen på "The black swan" när han fick reda på att jag gick på ackis haha. Får se hur bra det kommer gå, "det är bara att säga att du jobbar på Cafe så kommer du in" Bra det där!

Nu solsidan och chips, fet avslutning på denna bakisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0